x

Lägg till en ny cykel

Mina cyklar (0)

Du hast noch keine Bikes hinzugefügt

x

Skicka ett e-mail när artikeln finns på lager igen!

Vi skickar ett e-mail till dig när produkten återigen finns på lager. Ange din e-postadress i rutan nedan: Ge detta din e-postadress och skicka formuläret.

Finns i lager

Denna artikel skickas direkt från vårt lager.

Leveranstid ca. 10 arbetsdagar

Denna artikel kommer att beställas och är klar för leverans inom den angivna tiden.

Kommer snart

Denna artikel kommer att beställas och är klar för leverans inom den angivna tiden.

För närvarande inte tillgänglig

Denna artikel är tillfälligt slut i vårt lager. Vänligen kontakta vår försäljningsavdelning.

Ring oss
0653-41050
Cart0Item(s)

Du har inga produkter i din kundvagn.

Product was successfully added to your shopping cart.

FAQ

1. Vilka är brand4bikes och vad har de att göra med NCCR AB?
Vi på NCCR AB har gjort en deal med vår största grossist för service-, tuning- och belysningsdelar i Tyskland att deras delar skickas direkt från Tyskland istället för att skickas därifrån upp till Hälsingland och sedan vidare till dig. Vi har valt att göra så för att du ska få dina delar så fort som möjligt och på direkta vägen. Vi tar fortfarande hem delar från andra leverantörer som vi säljer via den ”gamla” e-butiken på http://ebutik.nccr.se – så titta där om du letar efter Café Racer delar, fjädringskomponenter, specifika förgasardelar samt delar som vi själva tillverkar i Hälsingland.

2. Jag har frågor angående en vara – vem kontaktar jag?
Du är välkommen att kontakta oss via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050 om du har frågor.

3. Gick min beställning igenom?
När du gör en beställning så får du ett bekräftelsemail till den e-mailadressen du har angivit. Om du inte har fått det, så kolla för säkerhets skull i skräpkorgen. Om du fortfarande inte hittar bekräftelsemailet, kontakta oss via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050.

4. Jag har lagt min beställning. När kommer mina varor?
Om du beställer innan kl. 16 så skickas dina varor samma dag. Leveranstiden beräknas vara 2-5 arbetsdagar beroende på vart du bor.

5. Finns varan på lager?
Förutsättningen för att en vara ska kunna visas i brands4bikes Sverige e-butiken är att den finns i lager. Du kan inte beställa en vara som inte finns i lager. Se även fråga 6.

6. Jag såg en viss vara för en vecka sedan – men nu är den borta?
Det kan hända att en vara ”försvinner” på det sättet eftersom endast varor som finns i lager visas i e-butiken. Om en viss vara har blivit slutsålt och nästa leverans inte hunnit komma in så försvinner den varan tills den finns i lager igen. Kontakta oss vid frågor via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050 så kan vi ge dig ett leveransbesked om när varan förväntas komma in igen.

7. Hur kan jag betala mina varor?
Du kan betala via Klarna eller Paypal – två säkra alternativ för både dig och oss. Både alternativ erbjuder även kortbetalning. Via Klarna kan du välja att betala fakturan helt eller delvist. Fakturan skickas när paketet lämnar vårt lager.
Se https://www.klarna.com/se/villkor eller https://www.paypal.com/se/webapps/mpp/buyer-protection för mer info.

8. Jag får inte betala via faktura eller delbetalning – varför?
Det är Klarna som gör kreditbedömningen, inte vi. Kontakta Klarna direkt på 08-120 120 10 (Mån-Tor: 08.00-20.00, Fre: 08.00-18.00 och Lör-Sön: 10.00 - 17.00).

9. Jag har frågor gällande min faktura?
Du kan alltid kontakta oss via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050. Klarna-kunder kontaktar Klarna direkt på 08-120 120 10 (Mån-Tor: 08.00-20.00, Fre: 08.00-18.00 och Lör-Sön: 10.00 - 17.00).

10. Hur snabb är leveransen och vad kostar den?
Leveranstiden beräknas vara 2-5 arbetsdagar beroende på vart du bor och kostar 99kr. Om din beställning överstiger 2000kr så bjuder vi på frakten.

11. Vart är mitt paket?
De flesta paket skickas med posten. Skrymmande gods skickas med DPD. När ditt paket har lämnat vårt lager så får du ett meddelande via e-mail med ett kolli-id samt en länk så att du kan spåra ditt paket.Se även här: http://www.postnord.se/online-verktyg/verktyg/sok/spara-brev-paket-och-pall

12. Varifrån skickas mitt paket?
Din beställning i brands4bikes Sverige e-butiken skickas direkt från centrallagret i Tyskland.

13. Vart levereras mitt paket?
Paketet levereras till det närmaste utlämningställe, exempelvis mataffär eller mack. Du får ett meddelande via e-mail om vart du kan hämta ditt paket när det har kommit fram.

14. Hur returnera jag en vara som inte lever upp till mina förväntingar?
Kontakta oss via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050, så skickar vi en retursedel. Säkerställ att varan är oskadad och originalförpackad.

15. Varan är trasig – vad gör jag?
Transportskador
Dokumentera eventuella skador på förpackningen när du tar emot paketet, samt kontakta transportören och gör en anmälan. Informera oss via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050 och skicka gärna bilder på skadan. Transporten till dig är försäkrad från vår sida.

Defekt vara
Om varan verkar vara defekt utan att ha gått sönder i transporten, kontakta oss via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050 så löser vi det tillsammans.

16. Jag har fått fel vara – vad gör jag?
Kontakta oss via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050 så löser vi det tillsammans.

17. Varan har gått sönder inom garantitiden – vad gör jag?
Vi ger 2 års garanti på de flesta delar. Om du ändå får ett problem, kontakta oss via mail b4b@nccr.se eller på 0653-41050 så löser vi det tillsammans.

18. Vart hittar jag NCCR:s allmänna köpvillkor?
Se här: http://brands4bikes.se/koepvillkor